5 sposobów na... smukłą sylwetkę!

5 sposobów na... smukłą sylwetkę!

jak mieć płaski brzuch Poniższy tekst jaki chcemy zaprezentować, zawiera pięć istotnych i cennych wskazówek, które sprawią, że wasz tryb życia zmieni się na lepsze, a dotychczasowe nawyki odejdą w odległą niepamięć.

1. Zrezygnuj z cukru

Według powszechnej opinii, uważa się że: "cukier krzepi", jest oczywiście mit, który mija się z prawdą. Naukowcy już dawno udowodnili, że to właśnie cukier wpływa negatywnie na funkcjonowanie mózgu, w efekcie powodując wiele uszczerbków na zdrowiu, których symptomem jest notoryczne zmęczenie, senność czy nawet zawroty głowy. Przytoczoną frazę, można udowodnić w prosty sposób. Wystarczy przypomnieć sobie własne doświadczenia z cukrem. Po krótkich chwili słodkiej przyjemności, następuje spadek energii. Bezpodstawnie więc cukier jest podstawowym składnikiem posiłków, warto analizować etykiety soków, przecierów i musów owocowych, które często są dodatkowo słodzone. Najbezpieczniejszą formą przekąski, będzie więc łyk krystalicznie czystej, wody mineralnej lub zielonej herbaty, po takim posiłku będziemy pełni sił witalnych.

2. Wysypiaj się

Współczesny tryb życia, jest bardzo szybki. Niekiedy przez natłok spraw, człowiekowi po prostu brakuje czasu na to, by zregenerować siły podczas snu. Odpowiednia dawka snu, a więc 6-8 godzin na dobę, wbrew pozorom nie zmniejsza, przeciwnie zwiększa efektywność w każdej sferze życia, sprzyja realizacji wyznaczonych celów, również tych, dotyczących zmiany stylu życia.

sposób na smukłą sylwetkę3. Znajdź czas na aktywny wypoczynek

Nie można oszczędzać na ruchu, to klucz do sukcesu. Osiągnięcia nie tylko smukłej i atrakcyjnej sylwetki, ale lepszego ogólnego samopoczucia. Udowodniono bowiem, że podczas wysiłku fizycznego, organizm uwalnia endorfiny tzw. hormony szczęścia. Oczywiście, nie każdy ma czas na to, by codziennie korzystać z siłowni, współpracować z trenerem personalnym. Chodzi o jakąkolwiek formę ruchu, ważne by odbywała się regularnie,a spośród wszystkich wariantów, należy wybrać taką formę ruchu, która będzie sprawiać nam przyjemność.

4. Ogranicz kawę!

Kofeina ma właściwości pobudzające i o ile w porannej kawie, bez której nie wyobrażamy sobie poranka, nie ma nic złego, niemniej to właśnie zbyt duże spożycie kawy, przyczynia się do zaburzeń snu, co w efekcie prowadzi do tego, że stajemy się rozdrażnieni. Co więcej, kawa wypłukuje z organizmu minerały, takie jak magnez, z kolei jego niedobór skutkuje bólami głowy, skurczami mięśni, które uniemożliwiają prawidłowe funkcjonowanie w ciągu dnia.

5. Zwolnij

Sława, pieniądze, kariera, priorytety współczesnego człowieka. Dążenie do tych celów, opiera się jedynie na szybkim stylu życia, stresie, który niekorzystnie wpływa na pracę organizmu. Warto zatrzymać się, uświadomić sobie co jest w życiu ważne. Należy pamiętać, że wyżej wymienione wartości, raz są raz ich nie ma, a straconego czasu nikt nam nie zwróci.